Výměna a vrácení zboží

Základní informace k výměně, vrácení a reklamaci zboží

  • Pro výměnu či vrácení zboží můžete využít prodlouženou 30-ti denní lhůtu.
  • Pro reklamaci produktu je ze zákona dána lhůta 14-ti dní.
  • Zboží je třeba vrátit nepoškozené v původním stavu, ve kterém jste jej obdrželi.
  • Úhradu za zaslání vráceného, vyměněného nebo reklamovaného zboží hradí kupující.
  • Zboží je třeba řádně zabalit a odeslat na adresu: Veronika Pešíková, V Rybníčkách 384, 330 26 Tlučná
  • Společně s nevyhovujícím produktem je třeba zaslat i důvod vrácení, výměny nebo reklamace a formu kompenzace.
  • Pokud se jedná o výměnu zboží, uveďte, prosím, za jaké zboží a případnou velikost, chcete produkt vyměnit.
  • Prodávající je zavázán do 14-ti dnů zaslat nový produkt nebo peníze za vrácený nebo reklamovaný produkt.
  • V případě jakýchkoli nejasností mne neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 702 205 561 nebo na e-mailové adrese info@radostinepalu.cz.

 

Děkuji a přeji Vám příjemný nákup! ♥♥

mceclip0